Zo. De kop is eraf.

Zo hier is ie dan! Mijn eerste post! JEEEJ. Leuk dat je hem leest! Ik zal in deze post een beetje uitleg geven over mijn blog. Ik hou heel erg van nieuwe muziek en struin vaak het internet af naar nieuwe muziekjes en talenten die ik graag met jullie wil delen. Elke woensdag zal ik een nieuw talent naar voren schuiven in de wekelijkse rubriek: #talentoftheweek. Er zal er binnenkort een mooi lijstje online komen met de talenten van 2014.

Daarnaast hou ik ervan om uren naar albums te luisteren, vooral naar albums waarin je meegezogen wordt. Eens in de 2 weken zal ik op zondag een lijstje posten met albums waarvan ik denk dat jullie die moeten horen! Voel je vrij om ze te luisteren en post dan onder mijn bericht je reactie op het lijstje! Zo richting het einde van het jaar zal ik een special met de top 10 albums van 2014 posten.

Verder zal ik 1x in de maand een nieuw Nederlands talent uitkiezen en daar over schrijven. Nederlandse bands zijn belangrijk want ze houden de Nederlandse muziekscène levendig. Door ze te steunen kunnen wij misschien opboksen tegen de muziekscène uit de UK of de US. Er loopt genoeg muzikaal talent rond in ons landje zonder dat mensen ervan af weten.

Tot slot zal ik eens in de 2 weken op vrijdag een muzieklesje gaan geven over een bepaald onderwerp dat ik tegenkom op internet. Dit zal gaan over albums, artiesten en degelijke dingen. Tussendoor post ik nieuwsberichten die ik tegenkom en graag met jullie wil delen.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat jullie het tof gaan vinden!

~ Just Luuk. ~

Leave a Reply

