#59 Thank God It´s Friday!

Aangezien het mooie weer zich weer laat zien vond ik het wel tijd om met jullie de meest zomerse, broeierigste en fijnste nummertjes met jullie te delen. En aangezien het vrijdag is jullie een mooie kickstarter geven voor het weekend. Dus zit je nu dit te lezen terwijl je aan het studeren bent of ergens in een kantoor voor je uit zit te staren? Doe je koptelefoon op, zet de volumeknop net even iets harder dan normaal want Thank God It´s Friday met jaja ik ga het echt zeggen: Harry Styles – Sign Of The Times

Ik was even aan het twijfelen om hierover te schrijven maar ik ga het toch doen en zeggen want dit nummer is echt te gek! Als zanger zonder zijn maatjes van One Direction is dit echt geweldig. En nee je luistert niet naar een nummer dat rechtstreeks uit de Top 2000 komt. Het heeft een klassieker gevoel wat rondom dit nummer heen hangt. Harry liet in een interview weten dat hij enorm geïnspireerd te zijn door Freddy Mercury als zanger en ziet David Bowie als zijn voorbeelden. Nou mensen ik kan niet zeggen dat die gelogen heeft want je hoort deze invloeden er echt duidelijk in terug. De sound van deze single is totaal anders dan alles wat hij met 1D gemaakt heeft. Een echte uber Britse sound komt er uit dit mannetje. En ik denk als die deze sound doorzet hij heel wat nieuwe mensen weet te trekken voor zijn muziek. Ik ben overtuigd van zijn kunnen. Dus ga lekker achterover zitten en luister naar de nieuwe single van Harry Styles.

 

 

Leave a Reply

