#63 Thank God It´s Friday!

Aangezien het vrijdag is geef ik jullie een mooie kickstarter voor het weekend. Dus zit je nu dit te lezen terwijl je aan het studeren bent of ergens in een kantoor voor je uit zit te staren? Doe je koptelefoon op, zet de volumeknop net even iets harder dan normaal want Thank God It´s Friday met vandaag de terugkeer van Paramore met Hard Times!

Jaa Hayley Williams en haar mannen zijn na een enorm lange periode terug van weg geweest. Paramore vormde zich in 2004 toen ze nog een rock band waren. In de late 2000 produceerde ze een muziek smaak die heel erg goed lag bij de meeste jongeren. Emo pop muziek als er al was met Fall Out Boy, My Chemical Romance en natuurlijk Panic! At The Disco. Man wat een tijden waren dat. Onder deze fanatieke luisteraars van deze muziek zat ik ook. Paramore stond hoog op mijn lijstje. Na heel wat albums later was daar ineens in 2014: Ain´t it Fun. Funky, totaal niet emo of rocky zoals de andere singles van Paramore wel waren. Ik moest eraan wennen en vele Paramore fans met mij. Toch sloeg deze single in als een bom en ze wonnen er zelfs een Grammy voor. Na een 3 jaar lange pauze keerde ze afgelopen week terug met Hard Times. Samen met bassist Jeremy Davis en terug van weg geweest Zac Farro. Waar ze gebleven waren met Ain´t it Fun  gaan ze nu verder met Hard Times. Het is wel rock maar ligt enorm ver af van de oude Paramore. Toch is het ontzettend verslavend. Het swingt, het rockt en Hayley is op haar best. Ik ben blij dat ze terug zijn!

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

